تفریحات مهیج در کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

تفریحات مهیج در کیش

 

فلای بورد در کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید در تور کیش می باشد که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود در تور کیش نوروز 95  لذت ببرید. قبل از سوار شدن بر فلای بورد به گردشگران تور کیش 30 دقیقه آموزش داده می شود. امکان استفاده از فلای بورد های کیش در اسکله های کیش, استخرها، کلوپ های دریایی، اسکله های تفریحی و دریاچه ها فراهم شده است که می توانید در تور کیش از آنها استفاده کنید. هزینه استفاده از این تفریح کمی زیاد می باشد البته این موضوع نیز با خرید کوپن های تخفیف تا حدودی برطرف می شود و خرید کوپن های تخفیف فلای بورد کیش گاه تا 50% در تور کیش وجود دارد. برای آموزش دوره های مبتدی، حداقل عمق مورد نیاز دو و نيم متر می باشد.چنان چه قصد گذراندن دوره های پیشرفته و شیرجه زدن به داخل آب را در تور کیش داشتید حداقل عمق باید 4 الی 6 متر باشد.

 

 

 

 

پلاژ و مجموعه تفریحی آقایان در کیش در شمال شرقی جزیره با مساحتي در حدود 10000 مترمربع واقع شده است . این مجموعه در تور کیش شامل امکانات و خدماتی همچون 3 باب زمين واليبال ساحلي ، يك باب زمين فوتبال ساحلي ، امكانات قايقراني پاروئي ( كانو- تورينگ ) ، دوش هاي سرپوشيده وروباز ، رختكن ، اتاق ماساژ ، بوفه ، نمازخانه برای مسافران تور کیش مي باشد . علاوه بر آن وجود ناجيان غريق ، نيز ايمني و رضايت خاطر استفاده كنندگان را در تور کیش فراهم آورده است که در کل فضای به یاد ماندنی را برای بازدید کنندگان تور کیش فراهم کرده است.ساحل ماسه ای با رنگ نقره فام مرچانهای این مجموعه امکان انجام تفریحات دریایی در تور کیش چون جت اسکی، اسکی روی آب، پاراشوت، قایق های بادبانی و غواصی در مرکز تفریحات دریایی و محل پلاژ را فراهم کرده است. نورپردازی زیبا و مناسب این مکان باعث شده تا شما بتوانید در تور کیش در شب نیز شنا کنید و از امکانات مجموعه استفاده کنید.

در این مجموعه تفریحی لذت شنا در این سواحل به دلیل شن های نرم و دمای مطبوع ان در اکثر فواصل سال و همچنین آب تمیز و نیلگون که اکثر اوقات آبزیان تا کنار ساحل پیشروی می کنند و کف دریا که تا چندین متر از ساحل قابل رویت است و همچنین عمق آن که به تدریج افزایش می یابد، بیادماندنی و فراموش نشدنی در تور کیش می باشد.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: